Biznesplan. Model najlepszych praktyk

okładka

Biznesplan. Model najlepszych praktyk

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W książce zaprezentowano zestaw zasad i procedur sporządzania biznesplanu określany mianem modelu najlepszych praktyk, który jest wynikiem wieloletnich doświadczeń Autora. W kolejnych rozdziałach zostały omówione elementy modelu, proces konstruowania studium wykonalności i biznesplanu oraz wzajemne związki między nimi; zasady prezentacji przedsiębiorstwa i koncepcji realizowanego przedsięwzięcia; plan strategiczny, marketingowy i organizacyjny. Szczególne miejsce zajmuje problematyka związana z przygotowaniem planu finansowego projektu, w tym zasad sporządzania prognoz oraz analiz finansowych. Autor przedstawił także opis działań, które należy podjąć, aby model dostosować do wymogów nakładanych przez wytyczne do projektów współfinansowanych ze źródeł unijnych. Biznesplan opracowany według modelu najlepszych praktyk stosunkowo łatwo jest dostosować do wymagań potencjalnego inwestora. Pomocne są tu wskazówki praktyczne oraz przykłady skutecznych planów działania uzupełnione o słownik podstawowych terminów. Integralną część książki stanowi płyta CD. Zawarte na niej dodatkowe materiały, a szczególnie program komputerowy BPLAN-7, powinny ułatwić Czytelnikowi przygotowanie własnego biznesplanu. Mogą być też wykorzystywane w trakcie zajęć dydaktycznych, w tym szkoleń menedżerskich. Do skorzystania z zawartości CD powinna wystarczyć aktualna wersja przeglądarki internetowej, funkcjonującej w środowisku WINDOWS, oraz aplikacja do odczytywania plików przygotowanych w formacie PDF. Czytelnicy, którzy posiadają pakiet biurowy, będą mogli skorzystać z dodatkowych prezentacji i aplikacji, przygotowanych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego. Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników – przedsiębiorców przygotowujących się do realizacji projektów, osób sporządzających biznesplany, a także tych, którzy będą oceniać plany działania. Publikacja powinna być również pomocna dla studentów, uczniów na zajęciach z zakresu przedsiębiorczości oraz uczestników kursów i szkoleń biznesowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:240
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375611328
  • Data wydania:9 listopad 2010
  • Numer katalogowy:148552

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher