31 nowoczesnych form reklamy.

okładka

31 nowoczesnych form reklamy.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama. Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Biblioteka Księgowego
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:96
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788377160350
  • Data wydania:7 grudzień 2010
  • Numer katalogowy:150749

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher