Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem.

okładka

Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:155x230 mm
  • Liczba stron:232
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788376413808
  • Data wydania:21 styczeń 2011
  • Numer katalogowy:152237

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher