Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

okładka

Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Web 2.0 - interaktywne i mobilne oblicze internetu - zmienia świat, stwarzając nowe zjawiska społeczne, wywołując demokratyczne rewolucje, budując i niszcząc fortuny. Czy Twoja firma jest przygotowana, aby w pełni korzystać z Web 2.0? Czy jest otwarta na nowe trendy zarządzania, oparte na współpracy, innowacyjności i elastyczności? W jaki sposób wykorzystać media społeczne, narzędzia intranetowe, wiki, blogi do rozwoju komunikacji firmy i budowania trwałej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tej książce. Autor niniejszej książki pracuje na prestiżowej uczelni technicznej Massachusetts Institute of Technology (MIT), gdzie zajmuje się badaniem wpływu technologii informacyjnych na świat biznesu. W 2008 r. znalazł się na 38. miejscu na liście 100 najbardziej wpływowych osób w sektorze IT, publikowanej przez wydawnictwo Ziff-Davis, oraz wśród 50 najbardziej wpływowych osób w branży IT, wybranych przez magazyn "Baseline".

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:150x210 mm
  • Liczba stron:256
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326412219
  • Data wydania:28 marzec 2011
  • Numer katalogowy:156779

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher