Zarządzanie ochroną marki.

okładka

Zarządzanie ochroną marki.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktów i innowacji.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Zarządzanie I Marketing
  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:332
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375267440
  • Data wydania:1 kwiecień 2011
  • Numer katalogowy:157383

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher