Ryzyko.

okładka

Ryzyko.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Ryzyko to wyczerpujące i przystępnie napisane wprowadzenie do problematyki ryzyka i niepewności w badaniach socjologicznych i nauk pokrewnych. Książka korzysta z szerokiego zaplecza socjologicznych teorii ryzyka i odnosi je do różnorodnych aspektów współczesnego społeczeństwa, w których ryzyko odgrywa kluczową rolę. Będzie ona stanowić nieocenioną pomoc dla studentów i badaczy zainteresowanych ryzykiem w kontekście polityki, ochrony środowiska, zdrowia, funkcjonowania mediów, nauki i technologii, oraz finansów. Napisana jasnym i przystępnym językiem, książka oferuje wyważoną relację wielu teoretycznych podejść do zróżnicowanego zjawiska ryzyka, z wykorzystaniem konkretnych przykładów dla ilustracji zagadnień teoretycznych. Naświetlone zostają tu między innymi takie zagadnienia, jak niepewność i indywidualna odpowiedzialność, które stanowią wspólny element różnych teorii i obszar zainteresowania wielu dziedzin badawczych. Książka ta będzie z powodzeniem służyć za wprowadzenie studentom rozpoczynającym studia socjologiczne, studentom nauk politycznych, antropologii, medioznawstwa, i nauk medycznych. Jakob Arnoldi jest zastępcą rektora i kierownikiem badań naukowych na Uniwersytecie Aarhusa. Z okładki: Książka ta, napisana przez wschodzącą gwiazdę socjologii, dowodzi jednoznacznie, że bez socjologii ryzyka nie da się już rozumieć niepewnych czasów, w których żyjemy obecnie. Ulrich Beck, Uniwersytet w Monachium W obliczu zapaści na rynkach finansowych książka Arnoldiego jest lekturą obowiązkową. Jest wprowadzeniem do tematyki ryzyka, a równocześnie najbardziej wyczerpującym opracowaniem tematu. Opisuje ryzyko w kontekście wojny, geopolityki, zdrowia, środowiska, oraz kulturowej pochwały ryzykanctwa. Przedstawia oryginalną teorię wiedzy współczesnych społeczeństw ryzyka. Arnoldi zapewnia, że wiedza jest możliwa, ale jest to wiedza nieuchronnie niepewna. Scott Lash, Uniwersytet w Londynie

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Key Concepts
  • Format:135x205 mm
  • Liczba stron:248
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788361967156
  • Data wydania:24 sierpień 2011
  • Numer katalogowy:165551

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher