Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe.

okładka

Zachowania podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. Aspekty marketingowe.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej: trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:182
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322725887
  • Data wydania:13 październik 2006
  • Numer katalogowy:17658

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher