Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta.

okładka

Marketing usług zdrowotnych - od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klienta.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu strategii marketingowej. Książka ta będzie z całą pewnością dostarczać zarządzającym zakładami opieki zdrowotnej informacji na temat przygotowania działań promocyjnych, badania zapotrzebowania na usługi, oceny jakości świadczeń, kształtowania cen usług. Autorka poświęca też sporo miejsca roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, ujmujące w sposób syntetyczny i logiczny zapisane treści.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:304
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360089170
  • Data wydania:grudzień 2006
  • Numer katalogowy:18122

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher