Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym.

okładka

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa oraz socjologii, ale też wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć telewizję, jej gatunki oraz ich miejsce w życiu codziennym.
Każdy rozdział podkreśla znaczenie badań odbioru dla naszego postrzegania tekstów telewizyjnych. Przedstawione studia przypadków wprowadzają istotne pojęcia w badaniu telewizji, takie jak „zabawa”, „semioza” oraz „modalność”, jednocześnie rzucając nowe światło na znane już terminy, na przykład „dekodowanie”, „ideologię” oraz „sferę publiczną”.
„Myślę, że praca Briggsa, odznaczająca się nowym, oryginalnym podejściem analitycznym, rzeczywiście jest warta udostępnienia polskiemu czytelnikowi (...). Autor próbuje zidentyfikować i poddać krytycznemu oglądowi sposoby, w jakie telewizja wchodzi w nasze życie codzienne, w nasze zakorzenienie w kulturze demokratycznej”. dr hab. Stanisław Jędrzejewski, KUL
„Omawiana praca stanowi ważny rozdział w prezentacji ewolucji telewizji, sceny medialnej, recepcji treści przedstawianych w telewizji oraz metodologii badań publiczności”. dr Urszula Jarecka, IFiS
Matt Briggs jest wykładowcą na wydziale Media and Cultural Studies Uniwersytetu Walijskiego w Lampeter.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Media
  • Format:170x230 mm
  • Liczba stron:184
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323332015
  • Data wydania:2 kwiecień 2012
  • Numer katalogowy:181403

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher