Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych.

okładka

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Głównym zamierzeniem zespołu autorów niniejszej książki była identyfikacja i ocena strategii marketingu międzynarodowego polskich przedsiębiorstw eksportujących swoje produkty na rynki zagraniczne. Autorzy zaproponowali wielowymiarowe podejście do badania tych strategii.
Na podstawie szeroko zakrojonych badań autorzy zaprezentowali:
•charakter i znaczenie misji w strategiach rozwoju polskich firm eksportujących, •motywy i uwarunkowania internacjonalizacji działalności polskich eksporterów i, szerzej, eksport jako strategię wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, •strategie obecności polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych, •sferę instrumentalno-czynnościową marketingu polskich firm na rynkach zagranicznych, •studia przypadków (case studies) strategii polskich eksporterów.
Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnego typu, menedżerów firm eksportujących lub zamierzających wejść na rynki zagraniczne oraz osób odpowiedzialnych za projektowanie i realizację strategii marketingu międzynarodowego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:162x237 mm
  • Liczba stron:248
  • Oprawa:kartonowa foliowana
  • ISBN-13:9788320820218
  • Data wydania:10 kwiecień 2012
  • Numer katalogowy:182232

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher