Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne

okładka

Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Publikacja jest pierwszym na rynku opracowaniem dotyczącym problematyki lokowania produktu po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Książka zawiera omówienie takich zagadnień jak: - zalety i wady lokowania produktu - różnice między lokowaniem produktu a kryptoreklamą - odpowiedzialność agencji reklamowych za delikty reklamowe - skutki naruszenia praw autorskich przez lokowanie produktu

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Poradniki Branżowe
  • Format:145x204 mm
  • Liczba stron:224
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326407734
  • Data wydania:27 kwiecień 2012
  • Numer katalogowy:183200

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher