Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

okładka

Zaprzyjaźnij się z klientem. Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo. Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym: - zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów, - odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy, - umiejętnie wypromujesz swoją markę, - staniesz się wiarygodny dla swoich klientów, - klient zostanie z tobą na długo.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:356
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326439414
  • Data wydania:23 czerwiec 2012
  • Numer katalogowy:187870

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher