Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych.

okładka

Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Głównymi celami prezentowanej publikacji są:
• przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, • określenie obszarów funkcjonalności stron internetowych, • ustalenie kryteriów, na podstawie których nastąpi ocena rozwoju i zmian funkcjonalności tych stron, • przedstawienie zmian zachodzących w funkcjonalności serwisów internetowych banków na przykładzie wybranych banków na polskim rynku bankowym, • prezentacja postrzegania i oceny stron internetowych banków przez nabywców produktów bankowych, • określenie wpływu zmian stron internetowych na zachowania nabywców na rynku usług bankowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:132
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375253443
  • Data wydania:2009
  • Numer katalogowy:203863

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher