Wiedza w gospodarce, społeczeństwie i przedsiębiorstwach. pomiary, charakterystyka, zarządzanie

okładka

Wiedza w gospodarce, społeczeństwie i przedsiębiorstwach. pomiary, charakterystyka, zarządzanie

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Ostatnie lata przyniosły spore zmiany w ekonomii związane z pojmowaniem procesów wzrostu gospodarczego: powstanie teorii wzrostu endogenicznego, rewolucja informacyjna i tzw. „nowa gospodarka” z wiodącą w niej rolą technologii teleinformatycznych oraz tworzenia społeczeństwa informacyjnego, by następnie – po otrzeźwieniu z euforii po krachu dotcomów – zaczęły dojrzewać koncepcje gospodarki i społeczeństwa wiedzy. Budowa gospodarki wiedzy stała się wyzwaniem w UE, lecz wciąż nie w Polsce. Startujemy z bardzo niskiego poziomu rozwoju, a nie ma ani wizji, ani woli politycznej dla wdrożenia strategii rozwoju opartego na wiedzy i innowacjach. Perspektywy „cudu gospodarczego” na miarę Irlandii, Korei czy Estonii – możliwe dzięki importowi wiedzy i innowacji – są w Polsce mgliste.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:406
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360653050
  • Data wydania:20 sierpień 2013
  • Numer katalogowy:226712

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher