Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

okładka

Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Jak błyskawicznie dotrzeć do rynku i nawiązać kontakt z klientem

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, - przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, - sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, - inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:236
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788326431067
  • Data wydania:15 listopad 2013
  • Numer katalogowy:232942

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher