Międzynarodowe strategie marketingowe.

okładka

Międzynarodowe strategie marketingowe.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka "Międzynarodowe strategie marketingowe": wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw, przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych, wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych, opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing bez tajemnic
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:148
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320815979
  • Data wydania:6 październik 2005
  • Numer katalogowy:23843

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher