Android w praktyce. Projektowanie aplikacji

OSZCZĘDZASZ 6,90 ZŁ

okładka

Android w praktyce. Projektowanie aplikacji

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Android jest obecnie najpopularniejszą platformą dla telefonów komórkowych i tabletów. Liczba aktywacji to setki tysięcy w ciągu jednego dnia na całym świecie. Dlatego też możliwość tworzenia własnego oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android daje możliwość dotarcia do ogromnej liczby użytkowników.
Książka przeznaczona jest dla osób, które chcą samodzielnie nauczyć się od podstaw zasad budowy oprogramowania na urządzenia mobilne, które są znacząco inna niż w przypadku komputerów stacjonarnych i rozpocząć pisanie własnych aplikacji z wykorzystaniem szerokiego spektrum dostępnych komponentów programowych i sprzętowych.
Android w praktyce… to kompletny przewodnik opisujący sposób przygotowanie środowiska pracy, elementy składowe projektu Android, elementy interfejsu, baz danych, komunikacji z wykorzystaniem sieci Internet oraz sposób uruchamiania aplikacji na urządzeniu wirtualnych i rzeczywistych.
Książka zawiera dwie części. W pierwsze przedstawiona jest filozofia działania (poparta przykładami) tak aby czytelnik zrozumiał jakie procesy zachodzą w trakcie uruchamiania aplikacji mobilnej oraz w drugiej części przedstawione są przykłady przedstawiające szerokie spektrum możliwości urządzeń mobilnych z system Android
Aby skorzystać z książki czytelnik powinien:
• Znać podstawy programowania w języku Java • Posiadać podstawową wiedzę z zakresu projektowania aplikacji • Znać podstawy wykorzystania środowiska developerskiego Eclipse
Z wykorzystaniem książki czytelnik samodzielnie nauczy się:
• Jak w kilku krokach utworzyć pierwszą własną aplikację mobilną z systemem Android • Jakie są podstawowe elementy składowe aplikacji mobilnej (m. in. aktywności, intencje, serwisy, dostawcy treści) • W jaki sposób działa aplikacja na urządzeniu mobilnym (cykl życia) • W jaki sposób utworzyć projekt rozbudowanej aplikacji • W jaki sposób projektować podstawowe i rozbudowane GUI dla własnych aplikacji (layouts) • W jaki sposób przygotowywać różnego typu zasoby (dane, grafika) dla własnej aplikacji • W jaki sposób zaprojektować i zaimplementować własną relacyjna bazę danych SQLite • W jaki sposób z wykorzystaniem języka SQL pobierać i zapisywać dane do bazy danych SQLite • W jaki sposób tworzyć rozbudowaną grafikę 2D oraz elementy grafiki 3D • W jaki sposób skonfigurować i zastosować emulator urządzenia mobilnego - AVD

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:400
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301178130
  • Data wydania:11 czerwiec 2014
  • Numer katalogowy:249623

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher