Twórcza wiara w siebie. Jak uwolnić w każdym z nas kreatywny potencjał

okładka

Twórcza wiara w siebie. Jak uwolnić w każdym z nas kreatywny potencjał

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka ukazała się w USA w połowie października 2013 r. nakładem wydawnictwa Crown Business.

Autorami są bracia, Tom i David Kelley, kierujący znaną firmą designerską IDEO.

MT Biznes wydał kilka lat temu książkę Toma Kelleya zatytułowaną Sztuka innowacji.

Dla osób zainteresowanych projektowaniem przemysłowym oraz innowacjami to jest s u p e r ciekawa książka.

Autorzy twierdzą, że kreatywność nie jest rzadkim i wyjątkowym darem Bożym, że ma ją w sobie w jakimś stopniu każdy z nas, natomiast problem polega na tym, że zarówno proces edukacyjny, jak i praktyka biznesowa zamiast wyzwalać – zabijają w nas kreatywność. Celem książki jest przedstawienie metod i technik mających pomóc w uwolnieniu kreatywności.

Trudno o bardziej kompetentnych autorów. Autorami książki są twórcy i liderzy słynnej firmy designerskiej IDEO, która zaprojektowała m.in. pierwszą myszkę do komputerów osobistych Apple’a.

Książka ma trzy wątki:

Pierwszy to bardzo przystępnie opisana „teoria kreatywności” połączona z ogromnym doświadczeniem autorów (IDEO powstała w 1991 r. w Kalifornii, a dzisiaj jest firmą międzynarodową).

Drugi to liczne, często fascynujące przykłady kreatywnego rozwiązywania problemów. Kapitalny jest przykład wykorzystania w organizacji szpitalnej izby przyjęć jednego z dużych szpitali londyńskich organizacji pracy mechaników obsługujących samochody marki Ferrari w wyścigach Formuły 1. Przykłady dotyczą nie tylko projektowania nowych wyrobów, ale także tworzenia aplikacji software’owych czy funkcjonowania usług finansowych.

Trzeci wątek to poradnik, jak w praktycznie dowolnej organizacji stosować metody i techniki uwalniające w pracownikach ich potencjał kreatywności.

Książka daje czytelnikowi „pozytywnego kopa”, zachęca do eksperymentowania, do zerwania z rutyną, jest jak przysłowiowy powiew świeżego powietrza.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:158x233 mm
  • Liczba stron:240
  • Oprawa:twarda z obwolutą
  • ISBN-13:9788377463017
  • Data wydania:17 październik 2014
  • Numer katalogowy:254657

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2021 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2021 Prószyński Media Sp z o.o.