Kreowanie marki korporacyjnej.

okładka

Kreowanie marki korporacyjnej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.
Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:272
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379302383
  • Data wydania:27 październik 2014
  • Numer katalogowy:259637

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher