Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce.

OSZCZĘDZASZ 4,40 ZŁ

okładka

Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/711,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx12,99 zł
Orlen paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność:1-2 dni robocze

OPIS

Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.
Książka adresowana jest do podmiotów funkcjonujących na konkurencyjnym i trudnym rynku, partnerów transakcji handlowych, studentów interesujących się marketingiem, badaczy tej sfery, ale także konsumentów, których opinia zawarta w opracowaniu dostarcza aktualnej, użytecznej wiedzy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:190
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375567274
  • Data wydania:2014
  • Numer katalogowy:267749

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2023 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2023 Prószyński Media Sp z o.o.