Free.

okładka

Free.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Chris Anderson, editor-in-chief of Wired magazine, follows his hugely influential New York Times bestseller, THE LONG TAIL, with this indispensable account of the surprising web-driven trend that will change the face of business as we know it. In FREE, Chris Anderson charts the most surprising trend in business - the rise of giving things away not as a promotion but as a business strategy - using the fundamentals of economics, a long view of the history of business, analysis of the current rapidly changing landscape, and fascinating predictions of where we are all headed.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:130x200 mm
  • Liczba stron:274
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781401310011
  • Data wydania:20 lipiec 2009
  • Numer katalogowy:270307

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher