Analiza logarytmiczno-liniowa Teoria i zastosowania z wykorzystaniem programu R.

okładka

Analiza logarytmiczno-liniowa Teoria i zastosowania z wykorzystaniem programu R.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Niniejsza książka jest poświęcona szeroko rozumianej analizie zależności zmiennych niemetrycznych ze szczególnym uwzględnieniem analizy logarytmiczno-liniowej. Celem monografii jest prezentacja teoretycznych i metodologicznych podstaw analizy logarytmiczno-liniowej oraz jej zastosowanie w analizie danych z wykorzystaniem programu R. W monografii przedstawiono również inne metody analizy zależności, takie jak analiza korelacji, analiza korespondencji oraz analiza klas ukrytych, a także metody wizualizacji danych zapisanych w postaci tablicy kontyngencji.
W badaniach empirycznych i we wszystkich obliczeniach prezentowanych w książce wykorzystano program R. Wersję instalacyjną programu oraz dodatkowe pakiety zaprezentowane w niniejszej monografii można pobrać ze strony pod adresem: http://www.r-project.org/.
Ważnym wkładem Autorki jest opracowanie aplikacji służących analizie log-liniowej w programie R. W każdym rozdziale Autorka ilustruje zagadnienia statystyczno-metodyczne odpowiednim przykładem empirycznym z wykorzystaniem bibliotek (także autorskich) programu R. Do każdej analizy podaje również tzw. skrypt programu pozwalający na powtórzenie analizy. Podnosi to tym samym aspekt dydaktyczny opracowania.
Prof. dr hab. Adam Sagan
Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Publikacja jest przeznaczona dla pracowników naukowych zajmujących się zastosowaniem metod analizy danych jakościowych w naukach społecznych, a w szczególności w psychologii, socjologii, ekonomii czy politologii. Ponadto odbiorcami książki mogą być studenci uczelni wyższych studiujący na specjalnościach ilościowych (informatyka ekonomiczna, statystyka i ekonometria, analityka gospodarcza), doktoranci, którzy wykorzystują w swych badaniach analizę danych jakościowych oraz analitycy rynku i pracownicy agencji marketingowych przeprowadzający analizy danych niemetrycznych z wykorzystaniem programu R.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Ekonomia
  • Format:165x238 mm
  • Liczba stron:180
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788325573225
  • Data wydania:19 czerwiec 2015
  • Numer katalogowy:278055

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher