INTERNET RZECZY. Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat

okładka

INTERNET RZECZY. Jak inteligentne telewizory, samochody, domy i miasta zmieniają świat

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Szybciej niż nam się wydaje połączone zostaną inteligentne domy, sprzęty, samochody, biura, fabryki, miasta ... świat. Pierwsza na rynku książka w której autor nie tylko wyjaśnia, w jaki sposób internet rzeczy może wpływać na nasze życie i biznes, ale również podpowiada jak do tych zmian się przygotować.

Internet rzeczy (Internet of Things, IoT) dotyczy wszystkich przedmiotów, które mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Do tego typu przedmiotów zaliczają się nie tylko smartfony czy laptopy, ale także urządzenia gospodarstwa domowego, samochody.

Autor w książce bierze pod lupę wszystkie aspekty rzeczywistości połączonej w sieć  i poddaje analizie. Wyjaśnia czym jest IoT oraz odpowiada na wiele pytań:

ü co jest realne, a co pozostanie w sferze hipotez i marzeń

ü w jaki sposób połączone urządzenia mogą poprawić zarówno nasze życie prywatne,

jak i prowadzony biznes

ü czy można oszczędzić dzięki nim energię, żyć zdrowiej, płacić mniejsze podatki

ü jaka jest przyszłość dronów tych wojskowych i tych cywilnych

ü co się dzieje z danymi, które zsieciowane przedmioty gromadzą, kto ma do nich dostęp

ü jakie są zagrożenia związane z IoT i jak się przed nimi uchronić

Michael Miller

Autor słynie na całym świecie z przekazywania wiedzy w bardzo praktyczny sposób, posiada umiejętność tłumaczenie złożonych zagadnień w sposób zrozumiały dla przeciętnego czytelnika.

Jest prezesem The Molehill Group, firmy consultingowej. Jako konsultant, Miller specjalizuje się w udzielaniu rad dotyczących tworzenia biznesplanów firm internetowych i przedsiębiorstw związanych z technologią.

Jest autorem 150 książek - tematyka komputerowa,  technologie, w tym sprzęt komputerowy i oprogramowanie, Facebook i eBay; marketing firmy.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:336
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301185282
  • Data wydania:8 kwiecień 2016
  • Numer katalogowy:299227

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher