Polska klasa kreatywna.

okładka

Polska klasa kreatywna.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Od kilku dziesięcioleci możemy obserwować rozprzestrzenianie się popularnych trendów i haseł dotyczących czynników rozwojowych miast i metropolii. Jednym z takich modnych i wpływowych określeń jest „klasa kreatywna” – termin wprowadzony do obiegu naukowego i publicystycznego przez Richarda Floridę. Niniejsza książka jest o klasie kreatywnej w Polsce, a konkretnie w polskich miastach. W poszczególnych rozdziałach Autorka zastanawia się nad rolą kreatywności w rozwoju, definicją klasy kreatywnej, umiejscowieniem terminu w szerszym dyskursie naukowym i kontrowersjami związanymi z tą koncepcją. Książka prezentuje również wyniki badań potencjału kreatywnego polskich miast, analizy jego wpływu na konkurencyjność miast, a także zidentyfikowane czynniki atrakcyjności przyciągające polską klasę kreatywną do poszczególnych ośrodków.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:175x250 mm
  • Liczba stron:371
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379821839
  • Data wydania:1 kwiecień 2016
  • Numer katalogowy:300832

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher