Magia sprzedaży. Techniki i ćwiczenia

okładka

Magia sprzedaży. Techniki i ćwiczenia

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są  potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy ciała. Autor połączył ogromne doświadczenie praktyczne z akademickim zacięciem. W efekcie powstała książka o sprzedaży, której można uwierzyć. Praktyczne porady zilustrowane są przykładami oraz poparte badaniami naukowymi nad psychologią perswazji, autoprezentacją i sprzedażą konsultacyjną.

W książce jest blisko trzydzieści ćwiczeń, dwa testy oraz mnóstwo anegdot, w większości zbieranych w polskich realiach biznesowych ostatniego dwudziestopięciolecia. Zarówno tych pozytywnych, które warto naśladować, jak i tych negatywnych, których należy unikać. Autor uczy, jak sprzedawać etycznie, ale jednocześnie część miejsca w książce poświęca na otwarcie nam oczu i naukę samoobrony przed naciągaczami i oszustami.

Są tu perełki, na przykład autor wyjaśnia sekret popularności prezerwatyw w Polsce oraz kpi z różnych współczesnych mód, choćby z takich jak grywalizacja.

Co najważniejsze – z książki naprawdę można się wiele nauczyć, i to niezależnie od tego, czy przez telefon umawiasz spotkania, czy też sprzedajesz skomplikowane projekty, wymagające poważnych inwestycji i zaangażowania sporych zasobów. Dodatkową wartość wnosi księga poświęcona ćwiczeniom i przypadkom negocjacyjnych.

Na wstawieniu tej książki do kanonu podręcznych lektur zyskają sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży oraz wszyscy ci, którzy w swojej pracy korzystają z metod perswazji. Dla trenerów sprzedaży i negocjacji inspiracją mogą być liczne ćwiczenia do wykorzystania w scenkach.

Metoda, której uczy autor, jest trochę jak pierścień z powieści Tolkiena – ten jedyny, który rządzi innymi.

***

Robert Grzybek jest partnerem oraz współzałożycielem GM Solutions, firmy specjalizującej się w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych i indywidualnych w zakresie przywództwa oraz sprzedaży. Doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem zdobywał m.in. w Procter & Gamble oraz Orange. Od 15 lat zajmuje się doradztwem, szkoleniami i coachingiem. Pracował m.in. dla następujących firm: Castrol, Citibank, Danone, Heinz, Media Markt, Nestlé Waters, Samsung.

Przez sześć edycji kierował studiami „Zarządzanie zespołem sprzedaży” w Akademii Leona Koźmińskiego. Należy do grona wykładowców American Management Association oraz Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jest członkiem Global Sales Science Institute. Publikuje m.in. w magazynie „Szef Sprzedaży”. Jego pierwsza książka o sprzedaży i zarządzaniu zajęła II miejsce w konkursie Economicus 2016.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:141x218 mm
  • Liczba stron:280
  • Oprawa:miękka ze skrzydełkami
  • ISBN-13:9788380872400
  • Data wydania:26 maj 2017
  • Numer katalogowy:335695

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher