Zarządzanie kreatywnością i innowacją.

okładka

Zarządzanie kreatywnością i innowacją.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego ją.
Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy, aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak:

  • generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans,
  • kierowanie innowacji w stronę rynku,
  • usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność,
  • burza mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach,
  • tworzenie kultury sprzyjającej innowacji

 

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Harvard Business Essentials
  • Format:150x230 mm
  • Liczba stron:241
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388970955
  • Data wydania:kwiecień 2005
  • Numer katalogowy:34235

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher