Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i internetu.

OSZCZĘDZASZ 5,90 ZŁ

okładka

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i internetu.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Podręcznik ten w syntetyczny przedstawia aktualny stan wiedzy o środkach komunikowania masowego, w tym także najnowszych mediów. Praca przeznaczona dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekarstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa i kulturoznawstwa oraz praktyków medialnych - dziennikarzy, badaczy opinii publicznej, praktyków public relations i menedżerów medialnych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:339
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301143008
  • Data wydania:wrzesień 2005
  • Numer katalogowy:35437

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2020 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2020 Prószyński Media Sp z o.o.