Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i internetu.

OSZCZĘDZASZ 7,90 ZŁ

okładka

Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i internetu.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Podręcznik ten w syntetyczny przedstawia aktualny stan wiedzy o środkach komunikowania masowego, w tym także najnowszych mediów. Praca przeznaczona dla studentów nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekarstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa i kulturoznawstwa oraz praktyków medialnych - dziennikarzy, badaczy opinii publicznej, praktyków public relations i menedżerów medialnych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:339
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788301143008
  • Data wydania:wrzesień 2005
  • Numer katalogowy:35437

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher