Marketing nie stoi w miejscu.

okładka

Marketing nie stoi w miejscu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Upowszechnienie Internetu otworzyło zupełnie nowe możliwości. Tradycyjne organizacje ze zdziwieniem przyglądały się, jak nowicjusze tworzą zupełnie nową przestrzeń rynkową transakcji handlowych ­ RYNEK WIRTUALNY.
Gwałtowny rozwój serwisów komercyjnych i równie gwałtowny upadek wielu z nich wprawił w zdumienie niejednego biznesmena. Dziś pora na uspokojenie i właściwe wykorzystanie Internetu.
Ta książka to właśnie analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.
Autorzy przedstawiają więc nową koncepcję marketingu holistycznego integrującego zarządzanie popytem, zarządzanie zasobami oraz zarządzanie sieciowe, co przy wspomaganiu nowymi technologiami informacyjnymi powinno doprowadzić do efektywnego tworzenia oraz zarządzania doskonałą siecią wartości.
Podstawą jest stworzenie w przedsiębiorstwie pewnego kapitału relacji obejmującego wszystkich interesariuszy: klientów, partnerów pracowników i zainteresowane społeczności. Stwarza to możliwość całościowego zarządzania relacjami, a dzięki temu tworzenia i dostarczania wciąż nowych wartości dla klienta nie tylko wykorzystując własne atuty, ale też czerpiąc z zasobów kompetencji partnerów.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing Nowego Wieku
  • Format:150x205 mm
  • Liczba stron:280
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788385428763
  • Data wydania:wrzesień 2002
  • Numer katalogowy:36219

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher