Zarządzanie marką.

okładka

Zarządzanie marką.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Udowa silnej marki i tworzenie efektywnych strategii zarządzania nią to obecnie główne wyzwanie dla właścicieli marek i specjalistów ds. marketingu w Polsce. Marki są często najbardziej wartościowym aktywem przedsiębiorstw. Wartość silnej marki może być wielokrotnie wyższa niż łączna wartość pozostałych materialnych i niematerialnych aktywów firmy. Wiele firm pragnie mieć dobrą markę, ale nie wie, jak to osiągnąć.

W książce przedstawiono sposób postępowania, prowadzący do uzyskania i utrzymania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dzięki silnej marce. Układ książki odzwierciedla kolejność działań, jakie należy podjąć, aby osiągnąć ten cel i chronić pozycję na rynku. Zastosowanie całość lub choćby części wskazówek pozwoli uniknąć błędów w procesie kreowania silnej marki, a tym samym przyczyni się do sukcesu przedsiębiorstwa.
czytelnik znajdzie w książce m. In. Odpowiedzi na następujące pytania:

  • Co to jest kapitał marki?
  • Co decyduje o sile marki?
  • Jak najlepiej wykorzystać posiadaną markę?
  • W jaki sposób stosować strategię rozszerzenia marki na nowe produkty
  • Jak obliczyć wartość marki?

 

 

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:248
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320813999
  • Data wydania:wrzesień 2002
  • Numer katalogowy:36730

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher