Polityka konkurencji w obszarze rynku pocztowego Unii Europejskiej.

okładka

Polityka konkurencji w obszarze rynku pocztowego Unii Europejskiej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Opracowanie jest oryginalną monografią naukową będącą efek­tem rzetelnych i wnikliwych studiów dobrze dobranej lite­ratury przedmiotu, jak też przeprowadzonych przez Autorkę, szeroko zakrojonych, badań empirycznych. (…) Wiele tez, ustaleń, stwierdzeń i wniosków należy uznać za odkrywcze i cenne dla polityki gospodarczej i polityki konkurencji. (…) Na uwagę zasługuje, różnorodny i dobrze dopasowany do realizacji celu rozprawy i weryfikacji hipotez, warsztat badawczy. (…) Wszystkie problemy badawcze, zostały przez Autorkę dokładnie zbadane i opisane, a hipotezy zweryfi­kowane. (…) Uzyskane wyniki mają, nie tylko, duże znacze­nie poznawcze dla polityki społeczno-gospodarczej, bowiem ukazują liczne dylematy dotyczące badanych obszarów, ale stanowią także istotne implikacje dla praktyki.
Z recenzji dr hab. Marii Michałowskiej prof. GWSH

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:324
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788379722587
  • Data wydania:4 kwiecień 2019
  • Numer katalogowy:391220

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher