Media a demokracja.

okładka

Media a demokracja.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Publikacja dotyczy niezwykle istotnego i aktualnego tematu z zakresu nauk społecznych, a dokładniej z dziedziny politologii i teorii komunikowania, to znaczy analizy relacji na styku media i polityka funkcjonujących w ramach systemu dekomkratycznego. Jest to problematyka bardzo istotna, ponieważ obserwujemy przesunięcie się mediów z pozycji ,,czwartej" władzy do pozycji pierwszej, to znaczy jako bezpośrednio uczestniczących w procesie decyzyjnym poprzez wywieranie skutecznego wpływu na ten proces i stosowane w nim mechanizmy oraz instrumenty działania.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:308
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788322726631
  • Data wydania:czerwiec 2007
  • Numer katalogowy:39601

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher