American politics. Media and Elections.

okładka

American politics. Media and Elections.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Redaktorowi tomu udało się zgromadzić grono znakomitych amerykanistów, zarówno z USA jak i z Europy, którzy analizują aktualne zagadnienia cywilizacji amerykańskiej, takie jak: wyzwania przywództwa amerykańskiego, amerykańska polityka zagraniczna, konflikt transatlantycki, religijność Amerykanów, liberalizm, rosnąca rola wyborców latynoskich, reakcje międzynarodowe na wybory prezydenckie 2004 roku, komunikacja polityczna w wyborach oraz rola reklamy telewizyjnej, blogów, debat i badań opinii publicznej w kampanii prezydenckiej, różnice w przekazie dziennikarskim pomiędzy stanami „niebieskimi” i „czerwonymi”, działalność niezależnych grup poparcia typu MoveOn.org, współpraca między prezydentem i Kongresem w trakcie kohabitacji (Clinton) oraz w okresie dominacji jednej partii (Bush), rola pierwszej damy czy wreszcie przedstawienie współczesnych kampanii politycznych w filmie hollywodzkim. Tom niezbędny dla studentów i badaczy amerykanistyki, politologii, stosunków międzynarodowych i komunikacji społecznej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:466
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374412223
  • Data wydania:kwiecień 2005
  • Numer katalogowy:39841

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher