OPIS
Zbuduj wizerunek firmy
- Opracuj biuletyn, który każdy będzie chciał przeczytać
- Zaprojektuj elegancką wizytówkę i papier firmowy
- Przedstaw informacje o firmie w profesjonalny sposób
Przekaz wizualny jest niezwykle ważnym elementem procesu komunikacji. Eleganckie wizytówki, profesjonalnie zaprojektowane ulotki i raporty to niezbędne wyposażenie każdego menedżera przedstawiającego swoją firmę. Stare powiedzenie: "Jak Cię widzą, tak Cię piszą" nabiera nowego znaczenia w świecie biznesu -- nawet najciekawsza oferta może nie wzbudzić zainteresowania, jeśli nie zostanie odpowiednio opakowana. Dobrze przygotowany przekaz wizualny powinien być klarowny i jasny. Często firmy zapominają o tym, wybierając zbyt ascetyczne lub zbyt skomplikowane logo, liternictwo i kolorystykę.
Książka "Profesjonalne tworzenie materiałów reklamowych" to przewodnik dla osób, które chcą przygotować wizerunek przedsiębiorstwa lub pragną nawiązać równorzędny dialog z projektantem takich materiałów. Przedstawia zasady doboru kolorów, czcionek i kształtów przy tworzeniu znaków firmowych i folderów, opisuje reguły składu tekstu, kompozycji strony oraz projektowania funkcjonalnych i eleganckich dokumentów, formularzy i raportów.
- Projektowanie biuletynów firmowych
- Dobór kroju i atrybutów czcionki
- Tworzenie znaków graficznych
- Logo literowe i graficzne
- Szablony ofert i formularzy
- Prezentowanie informacji na wykresach i diagramach
- Projektowanie kalendarzy firmowych
Stwórz spójny schemat wizualnej identyfikacji swojej firmy.