Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie.

okładka

Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Niniejsza książka wyjaśnia podstawową zasadę marketingu, jaką jest orientacja na kliencie; opisuje cechy nowego konsumenta, jego potrzeby i oczekiwania; radzi, jak wykorzystać wiedzę o zachowaniu konsumentów do kształtowania strategii marketingowej; przedstawia wyniki badań ankietowych dotyczących stosowania zasady orientacji na kliencie w działaniach polskich przedsiębi9orstw; wskazuje kierunki rozwoju orientacji na kliencie w przedsiębiorstwie.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Marketing bez tajemnic
  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:212
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320813623
  • Data wydania:październik 2001
  • Numer katalogowy:41309

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher