Moda po modzie. Studium mody współczesnej.

okładka

Moda po modzie. Studium mody współczesnej.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Czym jest moda i jakie ma współcześnie znaczenie? Powyższe pytanie stanowiło bezpośrednią inspirację dla powstania książki. Autorka przyjęła interdyscyplinarną perspektywę badawczą, odwołując się do dorobku wielu dyscyplin naukowych – od wzornictwa po socjologię – co pozwala na rozpatrzenie wieloaspektowej natury mody. Będąc jednocześnie naukowcem, projektantem i pedagogiem, autorka konfrontuje obserwacje i działania twórcze ze zmieniającą się w czasie świadomością współczesności studentów, a pochodną tego dialogu jest przyjęta retoryczna forma wywodu, w tym pytania skierowane do czytelnika. Celem takiego rozwiązania jest skłonienie odbiorcy do refleksji nad dyskutowanymi zagadnieniami, ponieważ nie zawsze jesteśmy skłonni doceniać rolę mody i wpływ, jaki na nas wywiera. Może dlatego, że paradoksalnie znaczy dla nas zbyt wiele? Moda, będąc zjawiskiem wielowątkowym i wieloznacznym, jest także istotnym elementem kontaktów międzyludzkich, bo manipulując nią, możemy powiedzieć o sobie wszystko…albo nic.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:184
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788323235187
  • Data wydania:20 marzec 2020
  • Numer katalogowy:426018

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2020 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2020 Prószyński Media Sp z o.o.