Strategie marketingowe.

okładka

Strategie marketingowe.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Omówiono: istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa, strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej i strategie marketingowe w działalności usługowej.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x240 mm
  • Liczba stron:234
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320815108
  • Data wydania:luty 2004
  • Numer katalogowy:42611

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher