Key Concepts in International Business.

okładka

Key Concepts in International Business.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Key Concepts in International Business is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 500 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what international business is all about. It will be especially useful as a revision aid.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:135x215 mm
  • Liczba stron:282
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781403915344
  • Data wydania:4 wrzesień 2007
  • Numer katalogowy:42719

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher