Zarządzanie jakością w usługach publicznych.

OSZCZĘDZASZ 4,70 ZŁ

NOWOŚĆ

okładka

Zarządzanie jakością w usługach publicznych.

10% taniej

Inpost Paczkomaty 24/79,99 zł
Kurier Inpost9,99 zł
Kurier FedEx11,99 zł
Kurier Pocztex 48h9,99 zł
Paczka w Ruchu6,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć 5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych.
• Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych). • Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government). • Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value). • Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością. • Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:190
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788381024402
  • Data wydania:30 październik 2020
  • Numer katalogowy:444851

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2020 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2020 Prószyński Media Sp z o.o.