Podatki w branży FMCG i e-commerce.

okładka

Podatki w branży FMCG i e-commerce.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Publikacja omawia kwestie podatkowe związane z szeroko pojętym sektorem FMCG (Fast Moving Consumer Goods), oferującym głównie produkty szybkozbywalne, zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta takie jak żywność, napoje, kosmetyki i środki czystości. Ze względu na dynamikę tej branży oraz jej powszechność i różnorodność, w polskim prawie trudno o proste i jednoznaczne regulacje, które pozbawiłyby przedsiębiorców wątpliwości dotyczących zasad opodatkowania w sektorze FMCG.
W książce przedstawiono m.in. kwestie dotyczące: - opodatkowania handlu FMCG na gruncie VAT, - opodatkowania handlu e-commerce, - opodatkowania akcji promocyjnych, - obciążeń fiskalnych w branży FMCG. Autorzy analizują, m.in. zmiany wynikające z wprowadzenia: - opłaty cukrowej, - opłaty od napojów alkoholowych o pojemności nieprzekraczającej 300 ml – tzw. małpek, - nowej matrycy stawek VAT, - wiążących informacji stawkowych (WIS), - kas rejestrujących on-line, - e-paragonów. W opracowaniu zawarto również omówienie praktycznych problemów z ich właściwym przyporządkowaniem na przykładzie case study, z uwzględnieniem rozstrzygnięć Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i polskich sądów administracyjnych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Liczba stron:152
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788382231724
  • Data wydania:4 grudzień 2020
  • Numer katalogowy:446831

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher