No Filter. The Inside Story of Instagram – Winner of the FT Business Book of the Year Award

okładka

No Filter. The Inside Story of Instagram – Winner of the FT Business Book of the Year Award

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Drawing on interviews with all the key figures at Instagram, No Filter vividly recreates the rise of the most successful photo app in history: from its origins in a Silicon Valley coffee shop, to its unprecedented billion-dollar acquisition by Facebook, to its founders' dramatic clashes with their new boss, Mark Zuckerberg. Along the way, it explores how Instagram has changed society - encouraging businesses to prioritise their aesthetic above all else, forging a new economy of digital entrepreneurs, and rewiring how a generation thinks about celebrity and success.
The result is the definitive story of how a simple platform revolutionised tech, business, and popular culture. Instagram has remade us all in its image. This book reveals how.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:130x200 mm
  • Liczba stron:352
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9781847942548
  • Data wydania:13 luty 2021
  • Numer katalogowy:453307

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher