Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw.

okładka

Determinanty i modele wartości przedsiębiorstw.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono: - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa - źródła informacji na potrzeby tego zarządzania - mierniki wartości przedsiębiorstwa - tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa - ocenę przydatności modeli - niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Ekonomia I Zarządzanie
  • Format:160x235 mm
  • Liczba stron:230
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320817232
  • Data wydania:29 październik 2007
  • Numer katalogowy:45592

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher