Tescopol możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco.

okładka

Tescopol możesz kupować gdzie chcesz - byle w Tesco.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano w odcinkach w The Guardian, a w Daily Mail 'Tescopol' był tematem numeru. Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych stron gazet, czy jednak rzeczywiście rozważyliśmy, co oznacza to zjawisko dla codziennego życia nas samych i naszych dzieci? W swojej uderzającej analizie Andrew Simms, dyrektor słynnej Fundacji Nowej Ekonomii i osoba odpowiedzialna za wprowadzenie do naszego słownika pojęcia miasta-klony, mierzy się z problemem, którego nikt z nas nie może zignorować. Wielkie sieci handlowe w pewnym sensie odbierają nam możliwość wyboru miejsca i sposobu robienia zakupów. Wykluczają lokalne zróżnicowanie i oferują jedynie te produkty, które pasują do strategii dużych obrotów lub pochodzą od dostawców gotowych zgodzić się na warunki korporacji. Choć sieci supermarketów mogą szczycić się tworzeniem nowych miejsc pracy, ukrywają fakt, że ktoś inny za to płaci - utratą pracy w wyniku plajty mniejszych sklepów lub bankructwa dostawców, spowodowanego irracjonalnymi wymaganiami cenowymi supermarketów. Trzeba postawić sprawę jasno od początku - książka jest przeciwna istniejącej i rosnącej dominacji supermarketów. Najważniejsi gracze mają - co do jednego - wielomilionowe budżety reklamowe, służące promocji w czasopismach, na billboardach, w radiu i telewizji. Dysponują tysiącami sklepów, w których mogą przedstawiać swoją wersję rzeczywistości - niekwestionowaną i nie poddaną krytyce. Książka ta przedstawia drugą stronę medalu, a przynajmniej jest jedną z alternatywnych wersji wydarzeń. Jest również zaproszeniem do zmiany sposobu myślenia o tym, jak kształtujemy świat w celu zaspokojenia codziennych potrzeb.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:150x230 mm
  • Liczba stron:318
  • ISBN-13:9788360206959
  • Data wydania:listopad 2007
  • Numer katalogowy:46603

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher