Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne imperium.

OSZCZĘDZASZ 5,00 ZŁ

okładka

Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne imperium.

10% taniej
  • Autor:Brad Stone
  • Wydawnictwo:Albatros
  • Cena detaliczna:44,90 zł
  • Najniższa cena: 34,90 zł
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

WSZYSTKIE TAJEMNICE NAJPOTĘŻNIEJSZEJ ŚWIATOWEJ KORPORACJI!
Najbardziej aktualna, wnikliwa i rzetelna książka o największym biznesie świata, bez którego nie wyobrażamy już sobie codziennego życia, i jego kontrowersyjnym założycielu - Jeffie Bezosie.
Oto opowieść o tym, jak największa na świecie firma, będąca tytanem technologii, objęła swoim zasięgiem nie tylko globalny handel, ale także Waszyngton, Hollywood, przestrzeń kosmiczną i ludzkie umysły.
Amazon jest wszędzie!
Po niecałych trzydziestu latach od momentu założenia, Amazon to już nie tylko sklep, w którym kupisz wszystko - to biznesowy gigant, który całkowicie zdominował i zrewolucjonizował światową branżę e-commerce, wdarł się do branży rozrywkowej i medialnej, zaoferował najszerszy możliwy wybór towarów, najwyższej jakości usługi i innowacyjne technologie. I wciąż nie ustaje w poszukiwaniu nowych dróg rozwoju i ekspansji.
W tej książce znajdziecie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Amazonie, m.in.:
• Tajniki funkcjonowania firmy i mechanizmy pracy w Amazonie.
• Sylwetkę Jeffa Bezosa – wizjonera, geniusza, innowatora, bezwzględnego CEO, jednego z najbardziej podziwianych i nienawidzonych ludzi na świecie.
• Największe przedsięwzięcia – szczegółowo opisane od pomysłu do realizacji.
• Koszmarne pomyłki, tragiczne błędy, wielkie triumfy.
• Ekspansję rynkową, medialną i… pozaziemską.
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na rekina sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się już na niemal wszystkie branże. Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela.
W książce „Wszechmocny Amazon” Brad Stone z właściwą sobie przenikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
Stone przygląda się także metamorfozie samego Jeffa Bezosa - który zaczynał jako technologiczny geek, całkowicie pochłonięty budowaniem Amazona - w zdyscyplinowanego miliardera o globalnych ambicjach, który żelazną ręką rządził Amazonem, nawet gdy jego życie prywatne stało się pożywką dla tabloidów. „Wszechmocny Amazon. Jeff Bezos i jego globalne imperium” to pozbawiony upiększeń portret ambitnego, kontrowersyjnego człowieka, wpływającego na losy świata, i potężnej firmy, bez której nie wyobrażamy już sobie codziennego życia.
Brad Stone, ceniony amerykański dziennikarz specjalizujący się w tematyce ekonomicznej, piszący o gigantach technologii i przedsiębiorczości. Autor bestsellera „Jeff Bezos i era Amazona. Sklep, w którym kupisz wszystko”, wyróżnionego tytułem Książki Roku 2013 przez „Washington Post”, „Economist”, „Forbes” i „Bloomberg” oraz nagrodą dla Biznesowej Książki Roku przyznawaną przez „Financial Times” oraz wiodący bank inwestycyjny świata Goldman Sachs.
Ktoś zobaczy we Wszechmocnym Amazonie przypowieść o bestii zjadającej własne dzieci i agresorze, który nie bierze jeńców. Ktoś inny – laurkę o ambicjach jednego człowieka, sięganiu gwiazd i poza nie. Ale tak naprawdę – gdyby odrzucić emocje – trzymamy w rękach wyjątkową, obiektywną, a zarazem niesłychanie barwną książkę, dzięki której zrozumiemy, że zdanie „Historia świata dzieli się na tę przed i po Amazonie” ma więcej sensu, niż można sobie wyobrazić. Paweł Zielewski, redaktor naczelny „Forbes Polska”
W tej barwnej, porywającej, pełnej anegdot książce Stone funduje nam wycieczkę w trzewia imponującego giganta, zapewniającego dostęp do niedrogich usług na wysokim poziomie, a jednocześnie będącego eksterminatorem drobniejszych firm i potencjalnych miejsc pracy. Dzięki bezprecedensowemu dostępowi do kadry kierowniczej Amazona czytelnicy mogą uczestniczyć w spotkaniach Amazona, podziwiać z bliska zarówno błyskotliwość, jak i wojowniczość Jeffa Bezosa, obserwować chwiejną równowagę między imponującą wydajnością a zagrożeniami związanymi z dominacją na rynku i zrozumieć, dlaczego rząd zdaje sobie sprawę z niebezpieczeństw związanych z monopolem, jakie stwarzają cyfrowe giganty. Ken Auletta, autor bestsellera „New York Timesa” Googled
Jest zaledwie garstka pisarzy, którzy potrafią stworzyć porywającą narrację o najbardziej przełomowych pomysłach biznesowych. Brad Stone jest jednym z nich. Wybrany przez niego temat - Amazon i jego założyciel Jeff Bezos - dorównuje jego umiejętnościom dziennikarskim. Ta książka to już druga lektura obowiązkowa od tego utalentowanego autora - opowieść o tym, jak najważniejsza na świecie firma i tytan technologii objął swoim zasięgiem nie tylko globalny handel, ale także Waszyngton, Hollywood, przestrzeń kosmiczną i ludzkie umysły. Rana Faroohar, autorka „Makers and Takers” i „Don`t Be Evil”
Oparta na dogłębnym researchu i fascynująca… Stone w świetnym stylu opisuje wymagający system zarządzania praktykowany przez Bezosa. Mistrzowska książka! „The Washington Post”
Brad Stone powraca z kolejną wyczerpującą książką o jednej z najpotężniejszych firm na świecie: „Wszechobecny Amazon” przybliża także postać człowieka, od którego wszystko się zaczęło, Jeffa Bezosa, oraz jego ambicje w firmie i poza nią. „Fortune”
Brad Stone to Edward Gibbon Amazona — niezawodny i pełen pasji kronikarz jednej z wielkich potęg naszych czasów. Jeśli firma i pewna kultura czy styl życia, które ta firma kreuje, mogą mieć biografa, to Stone nim właśnie jest – co, biorąc pod uwagę wszechobecność Amazona, czyni go biografem czasów, w których obecnie żyjemy. Jon Meacham, Laureat Nagrody Pulitzera i autor bestsellerów „New York Timesa”

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:155x235 mm
  • Liczba stron:512
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788382157048
  • Data wydania:26 październik 2021
  • Numer katalogowy:502893

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher