Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej.

OSZCZĘDZASZ 13,50 ZŁ

okładka

Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej.

30% taniej
Inpost Paczkomaty 24/711,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx12,99 zł
Orlen paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność:1-2 dni robocze

OPIS


Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuacją pracy „Psychologiczne aspekty odbioru telewizji”, której dwa tomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x242 mm
  • Liczba stron:316
  • Oprawa:Miękka
  • ISBN-13:9788373063532
  • Data wydania:2007
  • Numer katalogowy:517669

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2023 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2023 Prószyński Media Sp z o.o.