Władza, wpływ i perswazja.

okładka

Władza, wpływ i perswazja.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Każdego dnia menedżerowie mają możliwość wdrożenia decyzji, które wpłyną zarówno na losy zarządzanej firmy, jak i ich własne kariery. To, czy odniosą sukces, zależy od ich zdolności skutecznego wykorzystania władzy, wpływów i perswazji w celu przekonania ludzi do swoich pomysłów oraz realizacji projektów.Ten podręczny poradnik zawiera praktyczną wiedzę, jak wykorzystać te umiejętności w pracy. Mówi między innymi o: sposobach zdobycia władzy koniecznej do realizacji pomysłów, rozwijaniu wpływów w organizacji, strategiach przekonywania różnych słuchaczy, strukturze i sposobach przedstawiania skutecznej prezentacji.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Harvard Business Essentials
  • Format:150x230 mm
  • Liczba stron:206
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388970689
  • Data wydania:20 luty 2008
  • Numer katalogowy:52856

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher