Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska.

okładka

Promocja produktu turystycznego. Turystyka miejska.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finansowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geograficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obszarach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:160x230 mm
  • Liczba stron:142
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788372518637
  • Data wydania:marzec 2008
  • Numer katalogowy:53549

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher