Demontaż atrakcji.

okładka

Demontaż atrakcji.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Książka analizuje wybrane zjawiska kultury medialnej (prasa, radio, telewizja, film, reklama), oglądane w perspektywie antropologicznej i aksjologicznej. Autorka podejmuje temat kulturowego statusu przedstawienia w filozofii Zachodu oraz wizerunku człowieka w przekazach medialnych. Odkrywa korzenie filozoficzne i etniczne kultury masowej, a jednocześnie interpretuje nowe oblicza sztuki, takie jak: kamp, film, obraz cyfrowy, przekaz reklamowy oraz reklama społeczna.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:125x195 mm
  • Liczba stron:336
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788389405418
  • Data wydania:2003
  • Numer katalogowy:53873

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher