Reklama a frazeologia. Teksty reklamowe jako źródło nowych frazeologizmów.

okładka

Reklama a frazeologia. Teksty reklamowe jako źródło nowych frazeologizmów.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Praca będąca przedmiotem niniejszej recenzji stanowi dojrzałe studium naukowe... Autorka objawia się jako doświadczony znawca problematyki, jaką w przedłożonej pracy przedstawia. Jest to studium doskonale opracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i formalnym, starannie wykończone we wszystkich szczegółach. Autor omawia m.in. powiązania reklamy z kulturą. Reklamy wykorzystują najpopularniejsze historyczne porzekadła, strofy poetyckie, cytaty z najpoczytniejszej beletrystyki i deformują ją na użytek reklamowania określonych produktów. W ten sposób oddziaływają negatywnie na literacką polszczyznę (Andrzej Pizkozub).

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:145x205 mm
  • Liczba stron:132
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788374418904
  • Data wydania:grudzień 2007
  • Numer katalogowy:55726

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher