Media w Europie.

okładka

Media w Europie.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Tego rodzaju opracowań brak na polskim rynku. Wielu badaczy wskazuje na nadmiar informacji spowodowany rozwojem nowych technologii informacyjnych jako cechę społeczeństwa informacyjnego. Wzrasta zatem rola i znaczenie ujęć porządkujących informacyjny chaos. Takie ujęcie proponuje Kevin Williams w Mediach w Europie. Dla polskiego Czytelnika szczególną wartość ma rozdział poświęcony przemianom, które dokonały się w mediach krajów Europy Środkowej i Wschodniej ze względu na dystans Autora wobec przedmiotu analizy.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Edukacja medialna
  • Format:165x235 mm
  • Liczba stron:222
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788360807460
  • Data wydania:maj 2008
  • Numer katalogowy:58264

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher