Wycena małego przedsiębiorstwa.

OSZCZĘDZASZ 6,60 ZŁ

okładka

Wycena małego przedsiębiorstwa.

10% taniej
Inpost Paczkomaty 24/712,99 zł
Kurier Inpost12,99 zł
Kurier FedEx13,99 zł
ORLEN paczka8,99 zł
Odbiór osobisty0 zł

Przy płatności za pobraniem do ceny wysyłki należy doliczyć5,00 zł

Wysyłka zagraniczna

Dostępność: 1-2 dni robocze

OPIS

Publikacja wyjaśnia, czym różni się wycena małego podmiotu gospodarczego od wyceny dużego przedsiębiorstwa. Zawiera odpowiedzi na pytania: - Które podmioty należy zaliczyć do małych przedsiębiorstw z punktu widzenia wyceniającego? - Dlaczego praktyka wyceny dużych przedsiębiorstw bywa niewystarczająca do poprawnej wyceny małego przedsiębiorstwa? - Jaki jest udział właściciela w procesie kreowania wartości małego przedsiębiorstwa? - Jak odczytać „kod wartości" małego przedsiębiorstwa? - Jak wykorzystać standardowe metody wyceny przedsiębiorstw do szacowania wartości małego podmiotu gospodarczego? - Jak wycenić małe przedsiębiorstwo w sposób uproszczony?
W krajowej literaturze (...) problematyka małego przedsiębiorstwa była do tej pory traktowana marginalnie lub w ogóle pomijana. Nader często odrębność małego przedsiębiorstwa jest zawężana jedynie do małej skali działania, co jest nie tyle uproszczeniem, co wręcz błędem. Recenzowana książka przedstawia wielorakie aspekty metodyczne wyceny małego podmiotu gospodarczego. prof. nzw. dr hab. Krystian Pera

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:235x165 mm
  • Liczba stron:216
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788381027755
  • Data wydania:13 marzec 2024
  • Numer katalogowy:595124

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher